Na czym polega prosty serwis zegarka w autoryzowanym Serwisie Tissot?

09 grudnia 2018
15 marca 2020
W związku z pandemią koronawirusa w Polsce i Europie oraz w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów, zachęcamy do korzystania z opcji serwisu wysyłkowego zegarków szwajcarskich. Nie ma konieczności osobistego dostarczania
05 grudnia 2019
Wybór prezentu świątecznego dla kobiety nie jest łatwym zadaniem dla nikogo. Każdemu zależy, aby obdarowana kobieta zachwyciła się podarunkiem i wspominała go przez długie lata. Pomagamy w wyborze prezentu dla

Często mamy wrażenie, że nasza praca, zadania i codzienne obowiązki, wymagają od nas naciągania doby o dodatkowe godziny. Na szczęście zawsze kilka godzin w dobie znajdzie się na upragniony sen. Na szczęście nie jesteśmy robotami i należy się każdemu z nas odrobina odpoczynku i regeneracji sił.

Niemniej zegarki mają o wiele gorszy los. W przeciwieństwie do większości urządzeń, zegarki pracują non-stop 24 godziny na dobę, dzień w dzień przez cały rok. Aby zapewnić im precyzję działania, wszystkie podzespoły muszą być naoliwione i perfekcyjnie czyste. Warto wiedzieć, że oliwa wraz z czasem traci swoje właściwości, co powoduje większe tarcia i osadzanie się oliwy na podzespołach. finalnie możne wpływac to na dokładność pracy zegarka. Ze względu na ten fakt, Tissot zaleca okresowe czyszczenie i oliwienie mechanizmu zegarka oraz wymianę zuzytych podzespołów.

 

W naszym autoryzowanym serwisie Tissot w Chorzowie, mogą Państwo zadbać o żywotność zegarka w formie prostego serwisu o wysokim standardzie.

 

Jest on złożony z ośmiu kroków:

 

  1. Diagnostyka - Funkcje, układy elektroniczne i wygląd zegarka Tissot są sprawdzane. Informacje są wprowadzane do dokumentu, który będzie towarzyszył zegarowi podczas całej usługi. 


     
  2. Czyszczenie koperty i bransolety - Bransoletkę i obudowę demontuje się i czyści w kąpieli ultradźwiękowej. Podczas tych operacji ruchy są ostrożne i wykonywane pod kopułą ochronną.


     
  3. Przywrócenie wodoszczelności - Elementy takie jak szkło (z wyjątkiem kształtowanych szkieł mineralnych i szafirowych szkieł), uszczelki wodoodporne, korona i popychacze są wymieniane, aby zapewnić doskonałą wodoodporność zegarkom Tissot.


     
  4. Wymiana baterii lub akumulatora - Nowo oczyszczona koperta może ponownie pomieścić mechanizm. Zegarmistrz dopasowuje do Tissota nową baterię lub akumulator, a następnie zamyka kopertę zegarka. 


     
  5. Kalibracja zegarka i sprawdzenie jego funkcji - Funkcje zegarka Tissot są testowane i regulowane. Niektóre modele wielofunkcyjne należy skalibrować za pomocą specjalnych maszyn.


     
  6. Sprawdzenie wodoszczelności - zegarek Tissot jest umieszczany w urządzeniu pod ciśnieniem. Po serii testów zegarmistrz otrzymuje potwierdzenie, że zegarek jest wodoodporny.


     
  7. Kontrola jakości - 24 godziny po zakończeniu usługi zegarmistrz przeprowadza ostateczną kontrolę w celu sprawdzenia, czy zegarek Tissot działa idealnie.


     
  8. Zwrot zegarka - zegarek Tissot korzysta z dwuletniej gwarancji na wykonaną usługę i jest zwracany w torbie ochronnej.

 

SKLEP

 

 

 

+48 607-767-212

sklep@chronos.info.pl 

+48 32 2410-550

F.H.U. CHRONOS Edmund Gruszczyński

41-500 Chorzów, ul. Powstańców 15